Skip to content

HubSpot Sosiaalinen media

Asiakkaasi ovat somessa,
liity heidän seuraansa

Sosiaalisen median verkostosta on tullut yksi hallitsevimmista viestintämenetelmistä. Maailmanlaajuisesti yli kaksi ja puoli miljardia ihmistä käyttää sosiaalista mediaa. Ei siis ole mikään yllätys, että myös asiakkaasi ja prospektisi ovat siellä.

Kun haluat kasvattaa brändiäsi, lisätä sivustosi kävijämääriä ja jakaa sisältöjäsi laajemmalle yleisölle, on some oikea paikka sinulle.

82%

asiantuntijoista sanoo käyttävänsä sisältöjä uudelleen some-kanavissa.

Kun tuotat sisältöä inbound-markkinointikampanjaasi varten, on järkevää hyödyntää sitä useissa kanavissa. 

Sisällön uudelleenkäyttö on tehokas tapa laajentaa sisällön tavoittavuutta, ja sosiaalinen media soveltuu siihen oivallisesti. 


(Lähde: HubSpot)

Sitouta yleisösi

Kun ymmärrät kohdeyleisöäsi ja tiedät missä sosiaalisen median kanavissa he kuluttavat aikaansa, tavoitat potentiaalisen yleisön juuri silloin kun he ovat läsnä. Osana inobund-markkinointistrategiaa luot sisältöä, joka puhututtaa ja herättää yleisösi mielenkiinnon. Sosiaalisen median avulla voit paitsi jakaa sisältöäsi, myös rakentaa syvempiä suhteita ja lisätä sitoutumista yrityksesi ja asiakkaidesi välillä.

Seuraamalla keskeisiä menestysmittareita, voimme määrittää parhaat käytännöt sisältösi jakamiseen. Haluatko lisätä vuorovaikutusta brändisi kanssa, tehostaa liidien hankkimista tai edistää yleistä keskustelua brändistäsi? Sosiaalisen median kautta jaamme näkökulmia aidosti ja keskustelevasti. Jaamme brändiviestiä. Jaamme arvoa.

Entä jos olisit ajatusjohtaja? 

Alan ajatusjohtajana olet yleisösi aatteiden etulinjassa ja edistät keskustelua alallasi tarjoamalla tuoreita ideoita, olennaista tietoa ja intuitiivisia viestejä.

 

 

Office

 

Avidly_people_FIN-HKI_21

 

 

Sosiaalisen median hyödyntäminen vaatii näkemystä

Yrityksille sosiaalisen median hyödyntäminen ei ole aina helppoa – oikean yleisön sekä viestintätavan löytäminen voi viedä aikaa. Asiantuntijamme luovat yrityksellesi kohdeyleisöt tavoittavan ja konversioita ruokkivan strategian. Kasvatamme digitaalista näkyvyyttäsi määrittämällä asiakaspersoonat ja viestit heidän tavoittamisekseen sekä luomalla tavoitteellisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman, jonka jalkautamme puolestasi. Näkyvyyden kasvattaminen sosiaalisessa mediassa on kiinteä osa liiketoimintastrategiaasi, sillä se antaa potkua muille markkinointitoimenpiteille aina hakukonenäkyvyyden kehittämisestä, sisällöntuotannon ja mainonnan tehostamiseen asti.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan

Enää et voi vain puhua yleisöllesi. Sosiaalisessa mediassa keskustelua tulisi käydä yhdessä yleisösi kanssa vuorovaikutteisesti. Kuuntelemme aktiivisesti keskusteluita brändistäsi ja mistä alallasi keskustellaan, ja käytämme tätä arvokasta tietoa myös asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Hyödynnä sisältöäsi kokonaisvaltaisesti

Asiantuntijamme hyödyntävät työkaluja määrittääkseen miten saada viestisi oikeille ihmisille oikeaan aikaan. Blogipostausten jaot, twiittaukset (tai äxäilyt) ja huolella valittu sisältö auttavat sinua vahvistamaan liiketoimintaasi globaalilla digitaalisella näyttämöllä. 

Sosiaalisen median asiantuntijamme varmistavat menestyksesi optimoimalla jatkuvasti yrityksesi someprofiilia, tekemällä markkinatutkimusta ja analysoimalla sosiaalisen median trendejä. Ideoiminen, seuraajien houkutteleminen ja trendien edellä pysyminen ovat olennainen osa päivittäistä työnkuvaamme.

Speaker
triangle strip

Esimerkki:

Somepresenssin rakentaminen nollasta 

Ennen Avidlya, Bermudiana Beach Resort Tapestry Collection by Hilton:in sosiaalisen median presenssi oli käytännössä olematonta. Avidly-tiimin tehtävänä oli rakentaa heidän somensa nollasta – haaste, jonka sosiaalisen median tiimimme otti avosylin vastaan. 

Lähes neljä vuotta yhteisön rakentamista ja kohdeuudistuksista hypettämistä myöhemmin, Bermudiana Beach Resortilla on vakiintunut ja menestyksekäs läsnäolo sosiaalisen median kanavissa, kuten Instagramissa ja Facebookissa. Tiimi aloitti tyhjästä, mutta nyt Bermudiana Beach Resort on vakiinnuttanut itsensä yhdeksi Bermudianan sosiaalisen median yhteisön tärkeimmistä toimijoista.

17 556 000$

myyntiputkessa orgaanisista sosiaalisen median lähteistä

triangle strip
triangle strip
HubSpot_ImpactAwards_2021_GlobalPartnerOTY3-1

Global Partner of the Year – 4 vuotta peräkkäin

Tuhansien HubSpot-toimistojen joukosta, Avidly on valittu HubSpot Partner of the Year -palkinnon vastaanottajaksi – nyt jo neljä kertaa peräkkäin! Tämä titteli merkitsee meille suunnattomasti. Se on tae siitä, että asiantuntemuksemme on arvokasta asiakkaillemme.

elite-horizontal-color2

Todistetusti Elite HubSpot -kumppani

Avidly on yksi harvoista Elite HubSpot -toimistoista. Tämä tarkoittaa, että HubSpot tunnustaa asiantuntemuksemme ja kykymme toteuttaa parhaat ratkaisut asiakkaillemme.

Stars

HubSpotin kumppanihakemisto

Voimme hyvillä mielin sanoa, että olemme hyviä siinä mitä teemme. Tämän tunnustuksen voit kuulla myös HubSpotilta, sekä yrityksiltä, jotka käyttävät palveluitamme liiketoimintansa kasvattamiseen. Katso yli 200:n Avidly asiakkaan arvostelut HubSpotin kumppanihakemistosta.

Avidlyn tiimi on erittäin asiantunteva ja kumpuaa hyvää energiaa. Olipa kyse inbound-markkinoinnista, graafisesta suunnittelusta tai sosiaalisesta mediasta – he tietävät mitä tekevät! Heillä on paljon kokemusta eri alojen ja työkalujen parissa työskentelystä. Siksi heidän kanssaan on mahtavaa työskennellä – he ovat aina perillä viimeisimmistä trendeistä ja tietävät, mikä toimii ja mikä ei.

Trudi Ellis, Weavabel

Kiinnostuitko kokemaan somen voiman?

Kun haluat rakentaa brändiä, lisätä liikennettä sivustollesi ja jakaa sisältöjäsi laajemmalle yleisölle sosiaalisessa mediassa, ota meihin yhteyttä.

 
OTA YHTEYTTÄ