Skip to content

HubSpot Hakusanamainonta

PPC-mainonnalla
hankit arvokkaita liidejä ja parannat markkinoinnin ROI:ta

Aloittaessasi inbound-markkinointitaipaleesi orgaanisen näkyvyyden kehittyminen vie jonkin verran aikaa. PPC-mainonta (Pay-per-Click) eri muodoissaan tukee inbound-strategiaasi parantamalla brändisi tunnettuutta ja tuomalla liikennettä sivustollesi. Hakusana-, some- ja display-mainonta ovat arvokas työkalu markkinointitulosten maksimoimisessa pitkällä tähtäimellä.

46%

Onko sinulla varaa menettää 46 % hakutuloksien klikkauksista?

Mainokset vievät merkittävän osan hakutulossivun tilasta ja kolme ylintä mainospaikkaa saavat jopa 46 % kaikista klikkauksista. 

Hakusanamainonta ei tule välttämättä ensimmäisenä mieleen, kun mietit inbound-markkinointia. Vaikka inbound keskittyy vahvasti asiakkaiden houkuttelemiseen orgaanisesti, sopii myös hakusanamainonta erinomaisesti tähän yhtälöön. Se ei ole häiriköivää markkinointia, joksi mainonta saatettiin aikaisemmin välillä mieltää, vaan tarjoaa asiakkaalle ratkaisun silloin, kun hän sitä etsii.

Välitä viestisi juuri silloin, kun potentiaaliset asiakkaat sitä etsivät

Hyvin toteutettu PPC-mainonta edellyttää vankkaa ymmärrystä asiakkaistasi – keitä he ovat, mitä he etsivät ja miten he etsivät. Kun aloitat työskentelyn kanssamme, määritämme asiakaspersoonaasi. Tämä tarjoaa meille tiedot, joita tarvitsemme voidaksemme saavuttaa potentiaaliset asiakkaat heitä kiinnostavilla aiheilla siellä, missä he ovat.

Oikean yleisön valitseminen on olennaisen tärkeää PPC-mainontaa tehtäessä. Taustatyön myötä tiimimme muodostaa syvän ymmärryksen liiketoiminnastasi ja markkinastasi, jonka avulla pystymme määrittämään tärkeimmät kohdeyleisösi kampanjoille. Hyvin kohdistettu kampanja antaa sinulle parhaat tulokset ja positiivisen ROI:n. Suunnittelu ja taustatyö todella ovat kaiken a ja o. Ymmärtämällä asiakaspersoonaasi, oikea viesti saavuttaa oikeat ihmiset oikeaan aikaan. 

 

Avidly_people_FIN-HKI_26

 

Victoria-meeting-1

 

Hakusanamainonnalla saavutat potentiaaliset asiakkaat siellä, missä he ovat

Hakusanamainonnassa ensimmäinen askel on ymmärtää kohderyhmääsi ja heidän kohtaamansa haasteet. Me autamme tiimiäsi ymmärtämään, mitä kohdepersoonasi tarkalleen etsivät. Taustatutkimuksen perusteella määrittelemme, millä hakusanoilla mainontaa kannattaa ja ei kannata tehdä. Tämä auttaa hallitsemaan kulujasi tehokkaasti, samalla maksimoiden sijoituksestasi saaman hyödyn.

 


Osa käyttämistämme kanavista

Google Ads
Microsoft Ads
Facebook Ads
Twitter Ads
LinkedIn Ads
download (6)

Mitä asiakkaamme sanovat meistä:

"Olemme tehneet jo vuosia datalähtöistä digimarkkinointia Avidlyn kanssa ja yhteistyö on ollut tuloksellista ja laadukasta. Olemme monin tavoin edelläkävijöitä digimarkkinoinnissa ja saamme Avidlylta ensiluokkaista palvelua mm. Google Premier Partneruuden johdosta."

Saara Rimpiläinen, markkinointipäällikkö, SAKA

Koe hyvin toteutetun PPC-kampanjan voima

Ota yhteyttä saadaksesi lisää tietoa HubSpot-asiakkaille tarjoamistamme digitaalisen mainonnan palveluista. Kerromme mielellämme, miten PPC-mainonta voi auttaa yritystäsi tehostamaan inbound-markkinointitoimenpiteitä.

OTA YHTEYTTÄ